24. 1. 2017

Nejlepší filmy roku 2016, část 1

Každý slušně vychovaný filmový fanoušek na konci roku, nebo na začátku roku nového si udělá seznam nejlepších / nejoblíbenějších / nejvíce vyhovujících filmů roku. Já slušně vychovaný fanoušek nejsem, a tak to obvykle sepisuji ke konci února. Dělám to tak ze tří důvodů. Zaprvé v lednu mi ve škole začíná zkouškové období trvající právě až do února a a já nemá čas se na filmy ani dívat, natož o nich psát. Zadruhé na konci února probíhá předávání oscarů, což pociťuji jako takové závěrečné shrnutí filmového roku. A zatřetí do konce roku jsem ještě všechny filmy, bez kterých nechci seznam vytvářet, neviděl a ani nemohl, protože do seznamu rád řadím i ty filmy, které si již odbyly svoji premiéru ve světě, k nám však dorážejí právě v lednu a únoru.

Tentokrát to však udělám jinak a rozbiji zmíněný seznam na dva.To mi umožní udělat jeden hned a nechat si prostor zvážit do druhého seznamu filmy, které do naší distribuce dorazí později (Moonlight či Místo u moře), filmy, které jsem v kině zmeškal nebo k nám nedorazily vůbec a já si na ně ještě nestihl udělat čas (Toni Erdmann či Sing Street), a filmy, které jsem sice již jednou v kině viděl, ale cítím, že potřebuji víc projekcí (Příchozí či La La Land). Na závěr pak udělám třetí příspěvek, kde dám předchozí dva dohromady. Z jednoho příspěvku tak dostanu tři, takže to bude vypadat, že jsem aktivní blogger.

Seznam není psán v nějakém konkrétním pořadí, berte to spíše jako pytel, do kterého jsem to házel jak to chodilo pod ruku.

                                  Captain America: Občanská válka                         Jason Bourne           

Captain America: Občanská válka Jason Bourne

Rogue One: Star Wars Story                               Ulice Cloverfield 10          

Rogue One: Star Wars Story  Ulice Cloverfield 10

Zootropolis: Město zvířat                              Hell or High Water      

Zootropolis: Město zvířat  Hell or High Water

Paterson                                               Smrt ve tmě

Paterson  Smrt ve tmě

       Star Trek: Do neznáma                     Sully: Zázrak na řece Hudson  

Star Trek: Do neznáma Sully: Zázrak na řece Hudson

Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze | Noví mutanti se stávají dospělými

Noví mutanti – Falcon a.s. Noví mutanti jsou v kinech už pár týdnů, a přestože jsem je již viděl před docela dlouhou dobou, stejně si mys...