4. 7. 2016

Na co se těším do kina

červenec a srpen

Začalo léta, začaly konečně prázdniny a já se opět rozhodl ujasnit si na další dva měsíce do jakých filmů vrazit peníze. Překvapivě jich tentokrát není tolik kolik bych čekal a dokonce by mohly postupně ubívat. První tři jsou filmy, na které chci jít určitě. Co se týče těch dalších, nejsem si jistý co od nich očekávat a definitivně se rozhodnu na základě ohlasů od kritiků a diváků, popřípadě dalších faktorů.

Jason Bourne

(Jason Bourne, r. Paul Greengrass)

V kinech od: 28.07.2016

Jesus Christ, that's Jason Bourne!“ Po letech je zpět. Ten pravý a jediný Bourne. A zpět je taky Paul Greengrass, který stojí za druhým a třetím dílem, které považuji za geniální. Jason Bourne je tak asi můj nejočekávanější film léta a možná i roku.

Sebevražedný oddíl

(Suicide Squad, r. David Ayer)

V kinech od: 04.08.2016

Po nepříliš dobře přijatém Batman v Superman přichází DC z dalším pokusem přesvědčit, že její filmový vesmír má smysl. Tentokrát to bude (skoro) auteurský film Davida Ayera (Patrola, Železná srdce). Z traileru to vypadá fyzicky, drsně, docela temně a zároveň hravě a vtipně.

Star Trek: Do neznáma

(Star Trek Beyond, r. Justin Lin)

V kinech od: 18.08.2016

Tvůrci (hlavně scenárista a představitel Scottyho Simon Pegg) slibují návrat ke kořenům série. Fanoušci se totiž divně šklebili na Abramsovy předchozí dva kousky, hlavně na Do temnoty, kde Star Trek v podstatě transformoval do vesmírného Mission: Impossible a místo objevování kosmu se naháněl meziplanetární terorista. To by se teď mělo změnit. Já se těším hlavně na další vzrušující sc-fi dobrodružství. A na jednu z posledních rolí zesnulého Antona Yelchina.

A teď ty ne-tutovky

Legenda o Tarzanovi

(The Legend of Tarzan, r. David Yates)

V kinech od: 07.07.2016

Nové dobrodružství Tarzana, který se usadil se svou milovanou Jane v Londýně. Teď se vrací zpět do džungle a postaví se Christophu Waltzovi. Podlý zloduch, dívka v nesnázích a statečný hrdina, tohle by mohlo být velmi klasické starosvětské dobrodružství. Kritici se zatím netváří moc nadšeně na Rotten Tomatoes to má drtivých 35% pozitivních recenzi a průměrnou známku 5/10. Mám ale pořád docela chuťna to jít. Alespoň vidět v čem to tak selhává.

Krotitelé duchů

(Ghostbusters, r. Paul Feig)

V kinech od: 28.07.2016

Tak dlouho se nedařilo dostat do produkce regulérní trojku až zemřel Harold Ramis (scenárista a představitel Egona Spenglera) a začal se místo toho připravovat remake (či co to je). A tak tu máme feministickou verzi od Paula Feiga (Ženy sobě, Drsňačky, Špión). To by zajímavé být mohlo, trailery mě však moc nebaví. Zatím to chci vidět spíše kvůli tomu, že mám rád původní film.

Mělčiny

(The Shallows, r. Jaume Collet-Serra)

V kinech od: 11.08.2016

Thriller o tom jak surfařka uvízne na skále a ohrožuje ji žralok. Trailery mě zas tak nezaujaly. Naděje u mne vzbuzuje jméno režiséra (stojí za filmy Orphan, Neznámý, NON-STOP, Noční běžec, ty vyvolávaly spíše smíšené reakce, já si je ale všechny užil) a na Rotten Tomatoes to nemá špatná čísla (75% a 6.4/10). Krvavými béčky je taky člověk živ. Pokud teda nebude Blake Lively jen sedět na kameni a koukat na moře.

Můj kamarád drak

(Pete's Dragon, r. David Lowery)

V kinech od: 25.08.2016

Vůbec nevím co to je, ani jsem neviděl žádný Loweryho film. Obsazení je ale vynikající (Bryce Dallas Howard, Karl Urban a Robert Redford) a je tam drak. A už dlouho jsem neviděl pěkný rodinný film.

Buchty a klobásy

(Sausage Party, r.  Conrad Vernon, Greg Tiernan)

V kinech od: 25.08.2016

Seth Rogen (člověk zodpovědný za filmy Travička zelená, Apokalypsa v Hollywoodu, nebo třeba Interview) je prostě magor a s kamarádama vymyslel tuhle šílenost. Trochu perzifláž disneyovek, trochu horor, trochu zhulenecká komedie a nejspíš ještě tak deset dalších věcí. Doufám, že se veškerá vtipnost nevyčerpala námětem a dílčími fórky z trailerů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze | Noví mutanti se stávají dospělými

Noví mutanti – Falcon a.s. Noví mutanti jsou v kinech už pár týdnů, a přestože jsem je již viděl před docela dlouhou dobou, stejně si mys...